Tuote: EX10011825
|Malli: RC-SOQ3
Perustuen 9 arvosteluun
tuote on loistava, todella hyvää työtä minulle.
Hei, suosittelen tätä uunia, olen käyttänyt sitä muutaman kuukauden, se on loistava laite
Takka on valmistettu laadukkaasta, helppo ja miellyttävä käyttää. Kosketuslevy on mukava ja helppokäyttöinen, reagoi kevyisiin kosketuksiin ja siinä on ohjelmia, jotka helpottavat käyttöä. Vesisäiliö on pieni, mutta se riittää pitkään ruoanlaittoon ja moneen kertaan. Se toimii hiljaa signaaleilla, kerää vettä pohjalle ja riittää kahdelle säiliölle. Pieni kiertoilmauuni voi olla heikko, mutta se tekee tehtävänsä erittäin hyvin. Suosittelen, hinta on hyvä ja tuote myös hyvä
Pidän uunista, hyvästä laadusta ja hyvästä ulkonäöstä
Ostin Expondo GmbH:lta viime vuonna höyryuunin, joka vaikutti laadukkaalta eikä myöskään ollut aivan halpa. Minun on sanottava yksi asia: niin kauan kuin uuni toimii, se on hieno asia - valitettavasti ilo ei kestänyt kauan: jo 5 kuukauden kuluttua laite luovutti (oikosulku). Joten hain korjausta, laite haettiin, korjattiin ja 3 viikossa sain sen takaisin. Huono yllätys tuli pakkauksesta purkamisen yhteydessä: kun otin viimeiset kuplamuovin kerrokset pois, uunin luukun lasisisäke oli edessäni tuhansina pieninä lasinsirpaleina! Ilmeisesti laite putosi lattialle, joko kuljetuksen aikana tai korjausosastolla, en tiedä. Huomasin, etten minä, vaan lähettäjä (Expondo) joutunut ilmoittamaan vahingosta pakettipalvelun tarjoajalle. Expondo ei kuitenkaan ollut kiinnostunut tästä. Aluksi tuli luovia ja järjettömiä ehdotuksia: minulle lähetettäisiin uusi ovi, jonka voisin sitten asentaa itse (Hei??? Pienet lasinsirut olivat jopa tunkeutuneet rakojen läpi laitteen sisälle!) vai voisinko minä käytä isoa ((myös erittäin painava 18 kg) vie laite pakettikauppaan. Kieltäydyin molemmista, mutta lopulta laite haettiin jatkokorjausta varten (nro 2). Tällä kertaa kesti melko kauan. Kysyttäessä he sanoivat, että korjausosasto ei tiennyt mitä tehdä (Hei?? Olin jo lähettänyt kattavan kuvauksen vahingosta sähköpostitse ja tulosteeni vaurion kuvauksesta, mukaan lukien tulostetut valokuvat, oli myös mukana paketti!). Asiat muuttuivat vielä kummallisemmiksi kahden viikon kuluttua: laite oli nyt korjattu, mutta prosessia ei löytynyt järjestelmästä. Kesti vielä muutaman sähköpostin, ennen kuin laite vihdoin palasi korjauksesta #2. Kyllä, lasiovi oli vaihdettu, MUTTA: Laite tuli – toisen kerran! – paljon huonommassa kunnossa kuin ennen remonttia: Ensimmäisenä huomasimme, että vedenkeräysastiassa oli pitkä halkeama ja kulma murtunut. Lisäksi se ei enää sulkeutunut kunnolla, koska höyrynpoistosuutin - joka oli todennäköisesti asennettu väärin - oli tiellä. Nyt rikkinäinen vedenkeräysastia roikkui alas vasemmalla. Lisäksi kaikki neljä jalkaa oli asennettu niin vinosti ja vinosti, että koko laite kaatui (etujalat eivät melkein enää koskettaneet lattiaa). (Aiemmin täysin ehjä) pohjalevy oli korvattu vanhalla ja täysin lommotulla pohjalevyllä (kolme selkeää ja suurta kolhua). Kaiken kaikkiaan: korjausten sijaan omaisuusvahingot! Tämä koko skenaario on kestänyt jo 3 kuukautta (!) Näiden kahden epäonnistuneen korjauksen jälkeen (jos jälkimmäisessä tapauksessa korjauksista voisi edes puhua!) vaadin kauppahinnan palautusta. Minulle taas sanottiin aluksi, että minun pitäisi lähettää laite itse, että he tarkistavat sen korjausosastolla ja lähettävät sitten kustannusarvion (Hei??? Vahinkosta, jonka tällä kertaa täydellisesti aiheuttivat Expondon teknikot? ??). Kesti muutaman energisemmän sähköpostin ennen kuin laite vihdoin noudettiin (kolmannen kerran!). Sitten käytiin loputtomasti sähköpostin "keskusteluja" erilaisten (jatkuvasti vaihtuvien) virkailijoiden kanssa, kunnes (3,5 kuukauden ilman uunia jälkeen!) sain lopulta ostohinnan takaisin - mutta vähennettynä siitä pienestä bonuksesta, jonka olin saanut kaikesta saamastani vaivasta. . JOHTOPÄÄTÖS: Olen iloinen, että saan ainakin rahani takaisin, enkä enää tarvitse käyttää Expondon "korjauspalvelua"... Ostin Expondolta viime vuonna höyryuunin, joka vaikutti laadukkaalta eikä ollut aivan laadukas. halpa joko GmbH ostettu. Minun on sanottava yksi asia: niin kauan kuin uuni toimii, se on hieno asia - valitettavasti ilo ei kestänyt kauan: jo 5 kuukauden kuluttua laite luovutti (oikosulku). Joten hain korjausta, laite haettiin, korjattiin ja 3 viikossa sain sen takaisin. Huono yllätys tuli pakkauksesta purkamisen yhteydessä: kun otin viimeiset kuplamuovin kerrokset pois, uunin luukun lasisisäke oli edessäni tuhansina pieninä lasinsirpaleina! Ilmeisesti laite putosi lattialle, joko kuljetuksen aikana tai korjausosastolla, en tiedä. Huomasin, etten minä, vaan lähettäjä (Expondo) joutunut ilmoittamaan vahingosta pakettipalvelun tarjoajalle. Expondo ei kuitenkaan ollut kiinnostunut tästä. Aluksi tuli luovia ja järjettömiä ehdotuksia: minulle lähetettäisiin uusi ovi, jonka voisin sitten asentaa itse (Hei??? Pienet lasinsirut olivat jopa tunkeutuneet rakojen läpi laitteen sisälle!) vai voisinko minä käytä isoa ((myös erittäin painava 18 kg) vie laite pakettikauppaan. Kieltäydyin molemmista, mutta lopulta laite haettiin jatkokorjausta varten (nro 2). Tällä kertaa kesti melko kauan. Kysyttäessä he sanoivat, että korjausosasto ei tiennyt mitä tehdä (Hei?? Olin jo lähettänyt kattavan kuvauksen vahingosta sähköpostitse ja tulosteeni vaurion kuvauksesta, mukaan lukien tulostetut valokuvat, oli myös mukana paketti!). Asiat muuttuivat vielä kummallisemmiksi kahden viikon kuluttua: laite oli nyt korjattu, mutta prosessia ei löytynyt järjestelmästä. Kesti vielä muutaman sähköpostin, ennen kuin laite vihdoin palasi korjauksesta #2. Kyllä, lasiovi oli vaihdettu, MUTTA: Laite tuli – toisen kerran! – paljon huonommassa kunnossa kuin ennen remonttia: Ensimmäisenä huomasimme, että vedenkeräysastiassa oli pitkä halkeama ja kulma murtunut. Lisäksi se ei enää sulkeutunut kunnolla, koska höyrynpoistosuutin - joka oli todennäköisesti asennettu väärin - oli tiellä. Nyt rikkinäinen vedenkeräysastia roikkui alas vasemmalla. Lisäksi kaikki neljä jalkaa oli asennettu niin vinosti ja vinosti, että koko laite kaatui (etujalat eivät melkein enää koskettaneet lattiaa). (Aiemmin täysin ehjä) pohjalevy oli korvattu vanhalla ja täysin lommotulla pohjalevyllä (kolme selkeää ja suurta kolhua). Kaiken kaikkiaan: korjausten sijaan omaisuusvahingot! Tämä koko skenaario on kestänyt jo 3 kuukautta (!) Näiden kahden epäonnistuneen korjauksen jälkeen (jos jälkimmäisessä tapauksessa korjauksista voisi edes puhua!) vaadin kauppahinnan palautusta. Minulle taas sanottiin aluksi, että minun pitäisi lähettää laite itse, että he tarkistavat sen korjausosastolla ja lähettävät sitten kustannusarvion (Hei??? Vahinkosta, jonka tällä kertaa täydellisesti aiheuttivat Expondon teknikot? ??). Kesti muutaman energisemmän sähköpostin ennen kuin laite vihdoin noudettiin (kolmannen kerran!). Sitten käytiin loputtomasti sähköpostin "keskusteluja" erilaisten (jatkuvasti vaihtuvien) virkailijoiden kanssa, kunnes (3,5 kuukauden ilman uunia jälkeen!) sain lopulta ostohinnan takaisin - mutta vähennettynä siitä pienestä bonuksesta, jonka olin saanut kaikesta saamastani vaivasta. . PÄÄTELMÄ: Olen iloinen, että saan ainakin rahani takaisin, enkä tarvitse enää käyttää Expondon "korjauspalvelua"... Ei tähtiä minulta!
Vastaus käyttäjältä
tuote on erittäin hyvä, mutta siitä puuttuu selostuslehtinen käynnistystä ja symbolien käyttöä varten
Ostin höyrystimen leipomaan leipää ja keittämään vihanneksia, enkä ollut pettynyt. Helppokäyttöinen ja höyrytystoiminto toimii hyvin.
Tilasin äskettäin yhdistetyn höyryuunin. Uuni on erittäin hyvä, mutta minulla on suuri ongelma tämän uunin kanssa, joka tuottaa jatkuvasti kirpeää ääntä asettamisen aikana. Soitin huoltopalveluun ilmoittaakseni tästä vaivasta ja he pyysivät minua lähettämään heille videon, minkä tein juuri. Odotan vastausta. Tiedoksi, kun säädän lämpötilaa tai aikaa, piippaus kuuluu jatkuvasti. En tiedä, onko tämä jatkuva kiihkeä soittoääni normaalia, kun asetan lämpötilaa ja aikaa, ja onko mahdollista laskea tai neutraloida sitä. Hoidan lasta silloin tällöin ja tämä "sormus" herättää hänet päiväunilta. Lisäksi minulla on pieni koira, joka saa paniikkikohtauksen kuultuaan tämän äänen. Ymmärrän sen, koska se on minulle siedettävä raja. Todella sääli 2 tähden, koska jos tätä soitto-ongelmaa ei olisi ollut säädön aikana, olisin mielelläni antanut sille 5 tähteä.
Erittäin epämukava ja heikko liesi
Vastaus käyttäjältä
Kehitämme jatkuvasti omia tuotteittamme edelleen hyödyntäen asiantuntemustamme. Päämääränämme on tarjota kestäviä tuotteita „Made in Germany“, joiden etuja sinulle ovat laatu ja hinta. Meillä on jo yli 1 000 000 tyytyväistä asiakasta. Etsimme aina uusia ratkaisuja yksilöllisten toiveiden ja tarpeiden toteuttamiseksi.