Nokka-akseli tai ruiskutuspumppu - oikea työkalu VAG-moottoreille
Kattava työkalusarja nokka-akselin, hammashihnan, ruiskutuspumpun tai kampiakselin ajoitukseen seuraavissa moottoreissa: 1,9/2,0 l TDI (pumppusuutin), 1,9 l TDI (tavanomainen diesel), 2,5 l V6-TDI, 3,3 l V8-TDI, 1,2 l 3-sylinterinen moottori ja 1,4/1,6 l bensiinimoottori.
Moottorin säätämistä varten sarjaan kuuluu ajoitustyökaluja kuten nokka-akselin ajoitustulkki (esim. VW 1,9-litrainen TDI), hammashihnapyörän (esim. VW/Skoda 1,9 / 2,0 -litrainen TDI pumppusuutinmoottori) tai nokka-akselin (esim. VW / Audi 2,5-litrainen V6 TDI) lukitustyökalut, kolmiasetuksinen säädettävä hammashihnan kiristinrullan avain (yleismalli VW:lle / Audille) ja ruiskutuspumpun lukitustuurna (esim. VW/Audi/Seat/Skoda). Moottorin säädön apuvälineitä ovat lisäksi sarjaan kuuluva hammashihnan kiristimen kiinnityslevy (VW/Skoda 4-sylinterinen TDI pumppusuutin), avoin koon 22 hylsy dieselruiskutussuuttimien irrotukseen ja muut työkalut.
Moottorinajoitustyökaluja voi käyttää seuraavasti: Nokka-akselin ajoitustyökalut ovat käytettävissä kuten alkuperäistyökalut T10123, T10120, 3458, 3418, 2065A, 3366 ja T10098 / 3418. Kampiakselin ajoitustyökalut vastaavat alkuperäistyökaluja T10121, 3242, T10050 ja T10100, kiristinrullan lukitustyökalut vastaavat alkuperäistyökaluja T10060A, T10020, T10008 ja T40011. Ruiskutuspumpun lukitustyökalut sopivat alkuperäistyökaluihin OEM 3359 ja 2064.
Kaikki työkalusarjan osat toimitetaan pakattuna käytännölliseen ja selkeään kuljetussalkkuun. Siinä kaikki tarvitsemasi kulkee aina kätevästi mukana.