Tuote: EX10061192
|Malli: MSW-DG700
Valmiina toimitettavaksi!
Toimitusaika n. 4-8 arkipäivääPerustuen 8 arvosteluun
Suosittelen generaattoria, ostettu rakennustarkoituksiin ja myöhempään käyttöön omakotitalossa. Se oli hyvä rakennuskoneiden voimanlähteenä. Ensimmäisen kuukauden ajan käytin sitä enintään 50 %:n kuormituksella, jotta moottori käy paremmin. Tänä aikana generaattori vaihtoi tehoa erittäin sujuvasti ja reagoi yleensä nopeasti suurempiin kuormiuksiin. Minua rohkaisi ostamaan hyvä hinta ja monet positiiviset kommentit foorumilla aiheesta "mikä generaattori valita". Generaattorin heikkous on, että sitä on vaikea siirtää, mutta paikallaan olevalle generaattorille se ei mielestäni ole ongelma useimmille ihmisille. Alla olevan kommentin ohjeet voisivat sisältää tarkempia tietoja, mutta käynnistin laitteen ilman ongelmia ja olen käyttänyt sitä siitä lähtien ja täytyy sanoa, että laite ansaitsee ehdottomasti 5+. Suosittelen tuotetta!
Koeajettu, varavoimana kesämökillämme, kestää hyvin kuormat ja käy hiljaa. Ainoa valitus oli, että se ei pyöri kunnolla, mutta se oli helppo korjata, jos olet sähköasentaja.
Toimii hyvin, sisälsi enemmän asioita kuin odotin. Myös hyvin pakattu. Olen testannut liitännät huvilaan ja käyttänyt kaikkea mitä tarvitsen selviytyäkseni lämmityksestä, vesihuollosta ja valaistuksesta sähkökatkon sattuessa
Volyymistä minulla ei ole tietoa. Onko äänieristetty???
Vastaus käyttäjältä
Olen erittäin tyytyväinen siihen
Ei kommentteja.
Vastaus käyttäjältä
Yksi tähti miinus, koska ei ollut ohjetta kuvilla ja esim. ei ollut tietoa kuinka paljon öljyä pitäisi täyttää jne.
Generaattori toimitettiin viime perjantaina (30.7.21) todella hyvässä kuljetuslaatikossa ja todella nopeassa 150 kg:n palassa. Itse tehty puusta täysin suljettuna laatikkona, jonka alla on lava muurahaisen kuljettamista varten, toistaiseksi hyvä. Seuraavana maanantaina "kokosin lopulta" koneen. Rullat on kiinnitettävä, koska laite seisoo laatikon akseleilla, mikä on järkevää. Ensimmäinen ongelma on kuitenkin se, kuinka niitä tulisi kasvattaa? Mukana on käyttöohje (se on myös edessä)... Mutta siinä on vain tavalliset turvallisuusohjeet, no ainakin linkin oikeaan käyttöohjeeseen. PDF-lataus kaikki toimi ja turvallisuusohjeiden lisäksi mukana on myös dokumentaatiota ja ohjeita. Valitettavasti se oli erittäin niukkaa ja antoi vaikutelman, että se oli Google-kääntäjän kuvaus, eikä kirjoittaja todellakaan puhunut oikeaa saksaa. Asensin pyöriä, mutta valitettavasti "käyttöohjeessa" lukee = 0 (ei, oi, mutta nolla). Okei, olen koulutettu metallirakentamisen ammattilainen, katsoin sitä, purin tarvikkeet, ymmärsin sen, asensin sen, se toimi ja kaikki oli siellä. Joten jos et tiedä miten se tehdään, sinulla ei ole ongelmaa ;-) Seuraava osa asennettavaksi on käynnistysakku (12, 280A, täysin ok, sanoisin). Se ei kerro missään missä se sijaitsee, mutta hyvin toimiva huoltoluukku löytyy (todellakin, toistaiseksi moitteettomasti). Akku on sen takana, tiiviisti pakattuna folioon ja liimattu ja kiinnitetty täydellisesti pidikkeeseensä. Pura pakkauksesta, liitä navat (oh, työkalupussissa on molemmissa 10 ruuvia/mutteria), kuten sanoin, jos osaat tehdä sen, niin se menee hyvin. Okei, "käyttöohjeen" mukaan öljy ja diesel tyhjenevät kokonaan koeajon jälkeen, se on järkevää. Siellä on myös kuva B:ssä jo mainitusta huoltoluukusta (= käyttöohje), luukku on auki, näet mitä "sisällä" on ja kirkkaan punaisen mittatikun ympärillä on valkoinen ympyrä (olisi voinut tallentaa että koska kunnes tänne tulee Vain joku, joka tarvittaessa löytää tiensä ilman B:tä (kiittämättä itseäni)) ja joka löytää kirkkaan punaisen mittatikun uudelleen ilman squiggleä... Okei, öljymäärä, se on itse asiassa B:ssä, 1,65 L, kuka olisi uskonut. No, olisit voinut vähitellen ottaa selvää itsellesi pisara pisaralta kirkkaan punaisella mittatikulla (1,65 L, pidä hauskaa...), mutta vain jos tiedät, pitäisikö mittatikku laittaa vain mittausta varten vai ruuvata , koska se muuttaa asemaa. B ei kerro siitä mitään... No, kuvio toistaa itseään, kuka tietää kuinka se toimii, joten tässä on vinkki. Jos katsot mittatikun asentoa ja... tiedät vain miten se tehdään, täytä kunnes se (mieluiten) melkein loppuu, laita laite vaa'alle etukäteen. Sulje kaikki tästä, seuraava vaihe, täytä diesel. B sanoo, että 14,5 litraa riittää 7,5 tunniksi täyskaasulla, se olisi hyvä. Missä se tulee, on nyt todella selvää, jos jättää huomiotta kuorma-auton polttoainekorkin (valitettavasti ei lukittava eikä tietenkään yksiavaimella) (kromi kirkkaan keltaisella ja aivan keskellä (ei itse asiassa niin fiksu )!!). B:n viittaus diesellinjan ilmauksesta ruiskutuspumppuun oli todella hyvä ja myös todella hyvä erittäin hyvällä kuvauksella. Avaa syöttöjohdon liitosmutteri ja sulje se uudelleen, kun kuplia ei enää ole. Termit öljy ja diesel rinnastetaan tähän, ole varovainen! Mitä B ei paljasta, on mistä löytää mainittu äiti. Mutta kuten jo mainitsin, jokainen, joka tietää, miten se tehdään, selvittää sen. Läppiä on enemmän, ne pitää vain ruuvata kiinni. Koska etsimme linjaa dieselistä ruiskutuspumppuun, niin yläluukku avautui ensimmäisenä. Olemme jo kaukana B:stä ja vain ne, jotka nyt tietävät miltä tällainen näyttää, mitä etsivät, löytävät sen ja löytävät sen täältä. Mutta en käyttänyt mutteria, halusin vain tietää, osasinko sen tehdä ;-) Nyt toimii nopeasti, diesel sisään, kaikki käynnissä, rikastin vedettynä, katsotaan mitä tapahtuu dieselille... (ah, tuli vain mieleen, että B, kuten aina, ei sano mitään "kuristuksesta" ja etkö olisi odottanut esihohtoa?). Käänsi avainta, käynnisti käynnistimen ja kaikki antoi mekaanisesti vankan vaikutelman oikein rakennetusta koneesta, se värähteli, elämää tuli, mutta kaikki tuntui mekaanisesti vihreällä alueella, todella hyvä. En halua aloittaa, mutta ajattelin vain jotain sillä hetkellä. Kuka tietää, miten se toimii, ajattelin yhtäkkiä (sanoinko sen täällä aiemmin, vai mitä?) ja laitoin nopeasti kuristimen takaisin. Ja katso ja katso, muutaman savupilven kanssa diesel puhuu heti ja käy heti tasaisesti ja lopettaa tupakoinnin välittömästi. Jälleen kerran saat heti vaikutelman siististi kootusta koneesta, joka oli myös oikein rakennettu. Moottori käy tasaisesti ilman pienintäkään taustamelua. Käyttöönoton aikana löysin myös kotelosta ulospäin katsovan jalkavivun telan alareunasta pakoputkea vastapäätä. Erittäin vankan näköinen litteä teräspala kytkinportissa ja meillä oli se jo, jos tiedät kuinka se toimii niin huomaat, pyörän jarru, hienoa! Muutaman minuutin kuluttua laitoin kuorman laitteeseen ja 2 kW pyörösahan Diesel toimi täydellisesti. Ei ollut väliä onko saha käynnissä vai ei, se vain juoksi itsepintaisesti ilman, että moottorin ääni muuttui Yhteenveto: Mekaanisesti minulla on sellainen käsitys, että laitteen ovat rakentaneet ihmiset, jotka osaavat rakentaa todella hyviä koneita. Kaikilla sellaisiin koneisiin perehtyneillä on varmaan hauskaa, juttu näyttää todella vankalta ja on rakennettu niin että sitä voi todella käyttää.Mutta jos ei ole kokemusta eikä mekaanista taustaa niin kannattaa Think siitä huolellisesti. Kirjoitin tämän itse asiassa, jotta palveluntarjoaja voi todella tarkistaa asiakirjoja niin, että se tekee oikeutta hänen tuotteelleen. Päivitys: Se on Ahr:ssa tänään
Kehitämme jatkuvasti omia tuotteittamme edelleen hyödyntäen asiantuntemustamme. Päämääränämme on tarjota kestäviä tuotteita „Made in Germany“, joiden etuja sinulle ovat laatu ja hinta. Meillä on jo yli 1 000 000 tyytyväistä asiakasta. Etsimme aina uusia ratkaisuja yksilöllisten toiveiden ja tarpeiden toteuttamiseksi.