Reklamaatio

Valitukset ja palautukset

Kuinka lähetän tuotteen takaisin? 

Voit lähettää tilaamasi tuotteet 30 päivän sisällä. Voit hoitaa palautuksen lähetyskeskuksemme kautta.  

>>Palautuskeskus<<

1. Paketoi lähetys ja luo palautusetiketti palautuskeskuksessamme. Näin palautus on sinulle ilmaista ja palautus saapuu oikealle vastaanottajalle.

2. Palautuslähetyksen luovuttaminen

Toimitustavasta riippuen voit joko luovuttaa palautuken vastaavalle toimitustaholle tai se voidaan ö myös noutaa osoitteestasi. Lisätietoja löydät palautuskeskusesta.

3. Hyvitysmaksun vastaanottaminen

Ilmoitamme sinulle heti vastaanotettuamme palautuksen ja tarkastettuamme sen. Hyvitys tapahtuu parin arkipäivän sisällä alkuperäisen maksutavan kautta.

Kuinka voin informoida sinua reklamaatiosta?

Pidämme erittäin tärkeänä tuotteidemme laatua ja kestävyyttä. Emme kuitenkaan voi aina sulkea vikoja täysin pois. Käytä näissä tapauksissa palvelulomakettamme (lataa ja täytä se) ja ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta.

Asiantunteva henkilökuntamme auttaa sinua välittömästi.

Täytä palvelulomake ja liitä se paketin mukaan. Voit ladata huoltotiedotteen PDF-tiedostona täältä.

Palautustiedot:

  • Ilmainen palautus
  • Tilauksesi koosta ja painosta riippuen tilauksesi toimitetaan joko GLS:n, UPS:n, DPD:n kanssa tai rahtikuljetuksena (Dachser/Raben).
  • Yli 40 kg:n painoiset tilaukset lähetetään yleensä huolintaliikkeen välityksellä.