Reklamaatio

Reklamaatio

Kuinka lähetän tuotteen takaisin? 

Voit lähettää tilaamasi tuotteet 30 päivän sisällä. Voit hoitaa palautuksen lähetyskeskuksemme kautta.  

>>Palautuskeskus<<

1. Paketoi lähetys ja luo palautusetiketti palautuskeskuksessamme. Näin palautus on sinulle ilmaista ja palautus saapuu oikealle vastaanottajalle.

2. Palautuslähetyksen luovuttaminen

Toimitustavasta riippuen voit joko luovuttaa palautuken vastaavalle toimitustaholle tai se voidaan ö myös noutaa osoitteestasi. Lisätietoja löydät palautuskeskusesta.

3. Hyvitysmaksun vastaanottaminen

Ilmoitamme sinulle heti vastaanotettuamme palautuksen ja tarkastettuamme sen. Hyvitys tapahtuu parin arkipäivän sisällä alkuperäisen maksutavan kautta.

Kuinka voin informoida sinua reklamaatiosta?

Tuotteillemme asetetut laatuvaatimukset ovat korkeat, ja niiden kestävyyteen kiinnitetään erityistä huomiota. Siitä huolimatta vikoja voi toisinaan esiintyä. Ole hyvä ja ota siinä tapauksessa meihin yhteyttä verkkosivumme viestilomakkeen kautta.

Asiantuntevat työntekijämme auttavat sinua pikaisesti ja antavat ohjeet mahdollista korjausta tai palautusta varten.

Ole hyvä ja täytä palvelulipuke ja liitä se pakkaukseen. Voit ladata palvelulipukkeen PDF-dokumenttina täältä.

Tietoa toimituksesta:

  • Lähetys on ilmainen toimitettaessa Suomeen tai Saksaan.
  • Tuotteen palautus on ilmainen
  • Tilauksesi suuruuden mukaan lähetys tapahtuu joko pakettipalvelulla (esim. DHL, GLS) tai rahtikuljetuksella (esim. Dachser, Raben)
  • Yleensä suurikokoiset tuotteet sekä suuret tilaukset toimitetaan rahtikuljetuksella
  • Suomenkielisen kaupan kautta tehdyt tilaukset toimitetaan normaalisti vain Suomeen ja Saksaan
  • Express- toimitukset ja toimitus tiettynä toivepäivänä sekä toimitukset postilokeroon eivät ole mahdollisia