Trustpilot
Tarjouksessa
(9) arvostelua

Höyryuuni - 25 L - 2,100 W - hopea

339,00 € 369,00 €
Hinnat sisältävät 24 %:n arvonlisäveron.

Tuote: EX10011825

|

Malli: RC-SOQ3

Parhaan hinnan takuu
Hinnat sisältävät 24 %:n arvonlisäveron.

Toimitus n. maanantai 6. toukokuuta
5% alennusta ostaessasi 3 samaa tuotetta ja 10% alennusta vähintään 5 tuotteesta!
Hinta
Kappalehinta
Alennus
339,00 €
339,00 €
0%
1 017,00 €
322,05 €
5%
1 695,00 €
305,10 €
10%
Avainominaisuudet
  • terveellinen - paista ja kypsytä höyryllä
  • monipuolinen - höyrytyksen lisäksi kiertoilma-, grilli-, sulatus- tai kypsytystoiminnot
  • kuuma - tarkka paistaminen jopa 220 ° C:seen
  • tarkka - aseta ajastimella tarkat paistoaja 0 - 180 minuutin välillä
  • selkeä - kosketuslevy LED-näytöllä helppoa käyttöä varten
Turvalliset maksutavat
Toimitustiedot
Palautukset ja takuu

TUOTEKUVAUS

TEKNISET TIEDOT

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Arvostelut


4.1

Perustuen 9 arvosteluun

Lajittele :

Julkaistu alun perin sivustolla Expondo United Kingdom

uuni on aivan loistava

tuote on loistava, todella hyvää työtä minulle.

Näytä alkuperäinen arvostelu

8 kuukautta sitten Julkaistu alun perin sivustolla Expondo Poland

Uuni on hieno

Hei, suosittelen tätä uunia, olen käyttänyt sitä muutaman kuukauden, se on loistava laite

Näytä alkuperäinen arvostelu

2 kuukautta sitten Julkaistu alun perin sivustolla Expondo Poland

Mini uuni

Takka on valmistettu laadukkaasta, helppo ja miellyttävä käyttää. Kosketuslevy on mukava ja helppokäyttöinen, reagoi kevyisiin kosketuksiin ja siinä on ohjelmia, jotka helpottavat käyttöä. Vesisäiliö on pieni, mutta se riittää pitkään ruoanlaittoon ja moneen kertaan. Se toimii hiljaa signaaleilla, kerää vettä pohjalle ja riittää kahdelle säiliölle. Pieni kiertoilmauuni voi olla heikko, mutta se tekee tehtävänsä erittäin hyvin. Suosittelen, hinta on hyvä ja tuote myös hyvä

Näytä alkuperäinen arvostelu

7 kuukautta sitten Julkaistu alun perin sivustolla Expondo United Kingdom

hyvä tuote

Pidän uunista, hyvästä laadusta ja hyvästä ulkonäöstä

Näytä alkuperäinen arvostelu

viime vuonna Julkaistu alun perin sivustolla Expondo Germany

5 kuukautta käyttöä, 3,5 kuukautta korjausta

Ostin Expondo GmbH:lta viime vuonna höyryuunin, joka vaikutti laadukkaalta eikä myöskään ollut aivan halpa. Minun on sanottava yksi asia: niin kauan kuin uuni toimii, se on hieno asia - valitettavasti ilo ei kestänyt kauan: jo 5 kuukauden kuluttua laite luovutti (oikosulku). Joten hain korjausta, laite haettiin, korjattiin ja 3 viikossa sain sen takaisin. Huono yllätys tuli pakkauksesta purkamisen yhteydessä: kun otin viimeiset kuplamuovin kerrokset pois, uunin luukun lasisisäke oli edessäni tuhansina pieninä lasinsirpaleina! Ilmeisesti laite putosi lattialle, joko kuljetuksen aikana tai korjausosastolla, en tiedä. Huomasin, etten minä, vaan lähettäjä (Expondo) joutunut ilmoittamaan vahingosta pakettipalvelun tarjoajalle. Expondo ei kuitenkaan ollut kiinnostunut tästä. Aluksi tuli luovia ja järjettömiä ehdotuksia: minulle lähetettäisiin uusi ovi, jonka voisin sitten asentaa itse (Hei??? Pienet lasinsirut olivat jopa tunkeutuneet rakojen läpi laitteen sisälle!) vai voisinko minä käytä isoa ((myös erittäin painava 18 kg) vie laite pakettikauppaan. Kieltäydyin molemmista, mutta lopulta laite haettiin jatkokorjausta varten (nro 2). Tällä kertaa kesti melko kauan. Kysyttäessä he sanoivat, että korjausosasto ei tiennyt mitä tehdä (Hei?? Olin jo lähettänyt kattavan kuvauksen vahingosta sähköpostitse ja tulosteeni vaurion kuvauksesta, mukaan lukien tulostetut valokuvat, oli myös mukana paketti!). Asiat muuttuivat vielä kummallisemmiksi kahden viikon kuluttua: laite oli nyt korjattu, mutta prosessia ei löytynyt järjestelmästä. Kesti vielä muutaman sähköpostin, ennen kuin laite vihdoin palasi korjauksesta #2. Kyllä, lasiovi oli vaihdettu, MUTTA: Laite tuli – toisen kerran! – paljon huonommassa kunnossa kuin ennen remonttia: Ensimmäisenä huomasimme, että vedenkeräysastiassa oli pitkä halkeama ja kulma murtunut. Lisäksi se ei enää sulkeutunut kunnolla, koska höyrynpoistosuutin - joka oli todennäköisesti asennettu väärin - oli tiellä. Nyt rikkinäinen vedenkeräysastia roikkui alas vasemmalla. Lisäksi kaikki neljä jalkaa oli asennettu niin vinosti ja vinosti, että koko laite kaatui (etujalat eivät melkein enää koskettaneet lattiaa). (Aiemmin täysin ehjä) pohjalevy oli korvattu vanhalla ja täysin lommotulla pohjalevyllä (kolme selkeää ja suurta kolhua). Kaiken kaikkiaan: korjausten sijaan omaisuusvahingot! Tämä koko skenaario on kestänyt jo 3 kuukautta (!) Näiden kahden epäonnistuneen korjauksen jälkeen (jos jälkimmäisessä tapauksessa korjauksista voisi edes puhua!) vaadin kauppahinnan palautusta. Minulle taas sanottiin aluksi, että minun pitäisi lähettää laite itse, että he tarkistavat sen korjausosastolla ja lähettävät sitten kustannusarvion (Hei??? Vahinkosta, jonka tällä kertaa täydellisesti aiheuttivat Expondon teknikot? ??). Kesti muutaman energisemmän sähköpostin ennen kuin laite vihdoin noudettiin (kolmannen kerran!). Sitten käytiin loputtomasti sähköpostin "keskusteluja" erilaisten (jatkuvasti vaihtuvien) virkailijoiden kanssa, kunnes (3,5 kuukauden ilman uunia jälkeen!) sain lopulta ostohinnan takaisin - mutta vähennettynä siitä pienestä bonuksesta, jonka olin saanut kaikesta saamastani vaivasta. . JOHTOPÄÄTÖS: Olen iloinen, että saan ainakin rahani takaisin, enkä enää tarvitse käyttää Expondon "korjauspalvelua"... Ostin Expondolta viime vuonna höyryuunin, joka vaikutti laadukkaalta eikä ollut aivan laadukas. halpa joko GmbH ostettu. Minun on sanottava yksi asia: niin kauan kuin uuni toimii, se on hieno asia - valitettavasti ilo ei kestänyt kauan: jo 5 kuukauden kuluttua laite luovutti (oikosulku). Joten hain korjausta, laite haettiin, korjattiin ja 3 viikossa sain sen takaisin. Huono yllätys tuli pakkauksesta purkamisen yhteydessä: kun otin viimeiset kuplamuovin kerrokset pois, uunin luukun lasisisäke oli edessäni tuhansina pieninä lasinsirpaleina! Ilmeisesti laite putosi lattialle, joko kuljetuksen aikana tai korjausosastolla, en tiedä. Huomasin, etten minä, vaan lähettäjä (Expondo) joutunut ilmoittamaan vahingosta pakettipalvelun tarjoajalle. Expondo ei kuitenkaan ollut kiinnostunut tästä. Aluksi tuli luovia ja järjettömiä ehdotuksia: minulle lähetettäisiin uusi ovi, jonka voisin sitten asentaa itse (Hei??? Pienet lasinsirut olivat jopa tunkeutuneet rakojen läpi laitteen sisälle!) vai voisinko minä käytä isoa ((myös erittäin painava 18 kg) vie laite pakettikauppaan. Kieltäydyin molemmista, mutta lopulta laite haettiin jatkokorjausta varten (nro 2). Tällä kertaa kesti melko kauan. Kysyttäessä he sanoivat, että korjausosasto ei tiennyt mitä tehdä (Hei?? Olin jo lähettänyt kattavan kuvauksen vahingosta sähköpostitse ja tulosteeni vaurion kuvauksesta, mukaan lukien tulostetut valokuvat, oli myös mukana paketti!). Asiat muuttuivat vielä kummallisemmiksi kahden viikon kuluttua: laite oli nyt korjattu, mutta prosessia ei löytynyt järjestelmästä. Kesti vielä muutaman sähköpostin, ennen kuin laite vihdoin palasi korjauksesta #2. Kyllä, lasiovi oli vaihdettu, MUTTA: Laite tuli – toisen kerran! – paljon huonommassa kunnossa kuin ennen remonttia: Ensimmäisenä huomasimme, että vedenkeräysastiassa oli pitkä halkeama ja kulma murtunut. Lisäksi se ei enää sulkeutunut kunnolla, koska höyrynpoistosuutin - joka oli todennäköisesti asennettu väärin - oli tiellä. Nyt rikkinäinen vedenkeräysastia roikkui alas vasemmalla. Lisäksi kaikki neljä jalkaa oli asennettu niin vinosti ja vinosti, että koko laite kaatui (etujalat eivät melkein enää koskettaneet lattiaa). (Aiemmin täysin ehjä) pohjalevy oli korvattu vanhalla ja täysin lommotulla pohjalevyllä (kolme selkeää ja suurta kolhua). Kaiken kaikkiaan: korjausten sijaan omaisuusvahingot! Tämä koko skenaario on kestänyt jo 3 kuukautta (!) Näiden kahden epäonnistuneen korjauksen jälkeen (jos jälkimmäisessä tapauksessa korjauksista voisi edes puhua!) vaadin kauppahinnan palautusta. Minulle taas sanottiin aluksi, että minun pitäisi lähettää laite itse, että he tarkistavat sen korjausosastolla ja lähettävät sitten kustannusarvion (Hei??? Vahinkosta, jonka tällä kertaa täydellisesti aiheuttivat Expondon teknikot? ??). Kesti muutaman energisemmän sähköpostin ennen kuin laite vihdoin noudettiin (kolmannen kerran!). Sitten käytiin loputtomasti sähköpostin "keskusteluja" erilaisten (jatkuvasti vaihtuvien) virkailijoiden kanssa, kunnes (3,5 kuukauden ilman uunia jälkeen!) sain lopulta ostohinnan takaisin - mutta vähennettynä siitä pienestä bonuksesta, jonka olin saanut kaikesta saamastani vaivasta. . PÄÄTELMÄ: Olen iloinen, että saan ainakin rahani takaisin, enkä tarvitse enää käyttää Expondon "korjauspalvelua"... Ei tähtiä minulta!

Vastaus käyttäjältä

Kiitos palautteesta. Viestisi ei vain auttanut ratkaisemaan ongelmaasi. Se auttaa myös parantamaan palveluamme jatkuvasti. Nyt tiedämme kuinka välttää virhe tulevaisuudessa. Joten kiitos paljon – tiesimme, että voimme tehdä sen yhdessä.
Näytä alkuperäinen arvostelu

viime vuonna Julkaistu alun perin sivustolla ManoMano France

tuote on erittäin hyvä, mutta siitä puuttuu selostuslehtinen käynnistystä ja symbolien käyttöä varten

Näytä alkuperäinen arvostelu

9 kuukautta sitten Julkaistu alun perin sivustolla Expondo Germany

täydellinen leivän leivontaan

Ostin höyrystimen leipomaan leipää ja keittämään vihanneksia, enkä ollut pettynyt. Helppokäyttöinen ja höyrytystoiminto toimii hyvin.

Näytä alkuperäinen arvostelu

4 kuukautta sitten Julkaistu alun perin sivustolla Expondo France

Poika räikeä

Tilasin äskettäin yhdistetyn höyryuunin. Uuni on erittäin hyvä, mutta minulla on suuri ongelma tämän uunin kanssa, joka tuottaa jatkuvasti kirpeää ääntä asettamisen aikana. Soitin huoltopalveluun ilmoittaakseni tästä vaivasta ja he pyysivät minua lähettämään heille videon, minkä tein juuri. Odotan vastausta. Tiedoksi, kun säädän lämpötilaa tai aikaa, piippaus kuuluu jatkuvasti. En tiedä, onko tämä jatkuva kiihkeä soittoääni normaalia, kun asetan lämpötilaa ja aikaa, ja onko mahdollista laskea tai neutraloida sitä. Hoidan lasta silloin tällöin ja tämä "sormus" herättää hänet päiväunilta. Lisäksi minulla on pieni koira, joka saa paniikkikohtauksen kuultuaan tämän äänen. Ymmärrän sen, koska se on minulle siedettävä raja. Todella sääli 2 tähden, koska jos tätä soitto-ongelmaa ei olisi ollut säädön aikana, olisin mielelläni antanut sille 5 tähteä.

Näytä alkuperäinen arvostelu

viime vuonna Julkaistu alun perin sivustolla Expondo Poland

2

Erittäin epämukava ja heikko liesi

Vastaus käyttäjältä

Hei, Kiitos, että kiinnitit huomiomme höyryuunisi ongelmiin. Pahoittelemme häiriötä. Ryhdyimme välittömiin toimenpiteisiin puuttuaksemme huolenaiheisiisi ja tarjosimme osittaisen hyvityksen sekä mahdollisuuden pitää tuote tai täyden hyvityksen, jos tuote palautettiin meille. Palautteesi auttaa meitä parantamaan toimintaamme, ja jos voimme auttaa sinua edelleen, ilmoita siitä meille

Kanssamme olet

hyvissä käsissä!

Kehitämme jatkuvasti omia tuotteittamme edelleen hyödyntäen asiantuntemustamme. Päämääränämme on tarjota kestäviä tuotteita „Made in Germany“, joiden etuja sinulle ovat laatu ja hinta. Meillä on jo yli 1 000 000 tyytyväistä asiakasta. Etsimme aina uusia ratkaisuja yksilöllisten toiveiden ja tarpeiden toteuttamiseksi.

Maailmankuulua asiantuntijoiden luottamusta
Yli 16 vuoden
kokemus verkkokaupasta
Jo 3 MILJOONAA
ihmistä on ostanut tuotteitamme